کونگ فو توآ استان همدان

کونگ فو توآ استان همدان

هیئت کونگ فو استان همدان کونگ فو توآ استان همدان
کونگ فو توآ استان همدان

کونگ فو توآ استان همدان

هیئت کونگ فو استان همدان کونگ فو توآ استان همدان

نظردوست پیمان شکن ما

سلام بر دوستان! متاسفم برای اشخاصی که با لجبازی و مخفی کردن عقده های شخصی خودشون پشت حرفای خوب و به ظاهر انسانی سعی در تخریب دارند، آقای صنمی شما و دوستان به ظاهر ورزشکار تون به کجا میخای برسی آقای عباس قاسمی چند تا کلاس اداره میکنه اصلا خط 4 نه خط 2 یادشون هست چه رسد به مایانا یا رکیما؟ اصلا میتواند یه ضربه ساده پا بزند؟ حالا چون یک زمانی دقت کنید یک زمانی باشگاه اومدند فکر میکنند خبری هست یا کوکبیان که دیگر جای صحبت ندارد، آقای الیاسی برای شما احترام خاصی قائل بودم ولی متاسفم برای اتفاقاتی که افتاده به خاطر شهریه باشگاه که نمیخاستید بدید پشت به همه چیز کردید شمایی که باشگاه شما به زحمت با یکی دو نفر از بچه های قدیم 3 نفر هم نمیشد آقای الیاسی سوالی دارم از شما در 3 سال گذشته چند تا شاگرد جدید داشتید چند نفر به کونگ فو معرفی کردی؟ آقای عباس قاسمی بهتر است حرف از مرام و انسانیت نزنید که واقعا باعث شرم است شمایی که حتی نمیتوانی بر نفس خودت غلبه کنی و شمایی که به راحتی تهمت میزنی حتی آداب درست صحبت کردن را بعد از این همه سال نمیدانی چطور میتوانی از دلسوزیی حرف بزنی، متاسفم برای کسانی که حقیقت ها رو نمیدونند و گوش به حرف امثال شماها بسته اند

واقعا متاسفم هم برای خودم هم برای شما من که به خودت ویا استادت گفتم دیگر میلی به خدمت در کونگ فو ندارم وشما را به خودتان واگذار کردم چون با حرفهای شما مشخص است از خدا نمیترسید وهرنظری بجز نظر خودتان را نفی میکنید تو را به خدا ما را رها کنید چون من شما را به عدالت خدا واگذار کردم واز این زخم زبانتان به خدا پناه میبرم من از کسی دفاع نمیکنم چون همه خودشان میتوانند از خودشان دفاع کنند خدا کند شما مسئولین بهتری باشید وکارهائی که من قصد انجامشان را داشتم انجامدهید چون من دیگر واقعا هیچ شوق وذوقی برای انجام کار در هیات راندارم به هر حال خدا به داد همه ما برسد ]چون دوباره بایداین اختلافها را تحمل کنیم بابا شما خودتان دنبال من آمدید من که برای پست ومقام آن هم چه مقامی التماس نکرده بودم بر حکم وظیفه وبرای نجات کونگ فو از کشمکش ودشمنی که در بینشمابود .امدم وای کاش نمی امدم تا اینگونه الفاظ رکیک وبی ادبانه را بشنوم قصدداشتم کناربکشم اما شما مرا استوار تر کرذید چون من پی به ناحق بودن شما بردم چون بدون آگاهی هر حرفی را بیان میکنید آقای عباس قاسمی که گفتید بالاترین داور در استان همدان است وآقای کوکبیان هم تازه هشت سال پیش که کم سن وسالتر وبی تجربه تر بود مسئول  کمیته آموزش هیات کونگ فو درزمان جناب رئیس هیات مورد حمایت شما بود حالا چطور شده که ایشان جای صحبت به قول شما را ندارد قضاوت با یک وجدان آگاه اما آقای الیاسی چند سال مسئول کمیته های مختلف و مسئول توآ بودند وعلت اینکه ایشان هم از دید شما دیده نشده اند خدا عالم است واما بنده حقیر باید عرض کنم انشاالله بعدا" ....دوست خوب من واقعا کاری کردید کارستان چون با کنار گذاشتن دلسوزان کونگ فو واقعا" به هدفتان که جز کوچک کردن کونگ فو نیست میرسید البته ممکنه که شما عالت دست باشی وخودت ندانی که چه اشتباه بزرگی رامرتکب شدی راستی بازهم میگویم من به خاطر کونگ فو حاظر بودم ازتمام امکاناتم استفاده کنم وکونگ فو را به پیش ببرم حالا امثال شما نمیخواهندودوست ندارند این ورزش بالنده باشد حکایت دیگری است باز هم میگویم ما که ماندنمان در کونگ فو دو هواست ولی سعی کن کورکورانه اینقدر از کسی حمایت وباهمان افراط با کسی دشمنی نکن چون ازیک طرف خواهی افتاد باز هم فکر کن حتی اگه موفق هم شدید خودم وشما را به تقوا وترس ازمکرالماکرین دعوت میکنم