کونگ فو توآ استان همدان

کونگ فو توآ استان همدان

هیئت کونگ فو استان همدان کونگ فو توآ استان همدان
کونگ فو توآ استان همدان

کونگ فو توآ استان همدان

هیئت کونگ فو استان همدان کونگ فو توآ استان همدان

ثبت نام از علاقهمندان برای ریاست هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان همدان

                                                                                  


برای ریاست هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی از علاقهمندان ثبت نام به عمل می آید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان : بر اساس تبصره 2، ماده 7 آیین نامه هیئتهای ورزشی در نظر است از علاقهمندان به احراز پست ریاست هیئت کونگ فو
و هنرهای رزمیتا22 دی ماه سال جاری ثبت نام بعمل می آید.

علاقهمندان می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به دفتر امور مجامع واقع در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان مراجعه نمایند.
از شرایط احراز پست ریاست ، 01اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران 2. تابعیت جمهوری اسلامی ایران 3. اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشــور 4. عدم سوء سابقه کیفری 5. دارا بودن حداقل 30 سال سن 6. دارا بودن تحصیلات فوق دیپلم به بالا می باشد.
علاقهمندان برای ثبت نام باید فرم ثبت نام را تکمیل کرده و با در دست داشتن ، فتوکپی از صفحه اول شناسنامه ، فتوکپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا عضویت رسمی در نیروهای مسلح ، فتوکپی از آخرین مدرک تحصیلی ، دو قطعه عکس 3* 4 به دفتر مجامع مراجعه نمایند .
ارائه بــرنامه پیشنــهادی شامل ( کوتاه مدت و میان مدت ) و نحوه تامین منابع مالی هیئت و معرفی و پیشنهاد دبیر و نایب رئیس بانوان هم برعهده علاقهمند به ثبت نام می باشد .
اطلاعیه مربوط به این مجمع در روزنامه های کثیرالانتشار استان به چاپ رسیده است.2

نظرات 3 + ارسال نظر
مبارز جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 23:44

انتخاب ابراهیم قاسمی به عنوان ریاست هیئت کونگ فو را به همه همراهان تسلیت عرض میکنم.آی آقایانی که به قاسمی رای دادید با رای خود به کونگ فو استان همدان خیانت کردید.استان سنندج رو نگاه کنید از شهر های فقیر کشور هستش ولی در کشور حرف اول رو میزنه دلیلش اینکه ریاست و اعضای هیئت دزد نیستن ، به فکر پز دادن و منفعت طلبی نیستند. واز طرفی دیگر دبیر ایشان ربیعی همیشه از جایگاه خود به نفع خودش و شاگردانش استفاده کرده و هر کس که تابعش نباشه به صورت مستقیم یا غیر مستقیم ضرر وارد می کند. بر فرض مثال همیشه قبل مسابقه می فرمود شرکت یک فرد در دو استایل بر خلاف قانون است و هیچکس حق شرکت در دو استایل را ندارد فردای مسابقه همه شاهد بودید علی شهابی شاگردش در دو اسالیل مسابقه داده.این چه قانونی است که برای دیگران اجرا می شود ولی برای شاگرد ربیعی اجرا نمیشه.این نمونه ای از بی عدالتی های دبیر هیئت می باشد که باز سعی میکنم از سو استفاده های ایشان از جایگاهش را در این مکان بنویسم.

سلام اگر مشکلی برای کونگ فو توا همدان باشد نابرابری وباند بازی است که زمینه ان را اقای قاسمی با حب ریاست به وجود اورده یعنی هر کس ریاست او را بپزیرد ودر گروهش باشد هر کاری می تواند بکند همان طور که به بنده پیشنهاد شد تو ما رابپذیر ودوستان دیگر را حذف کن ما کاملا از تو حمایت میکنیم ومن به خاطر عزت نفسم نپذیرفنم ولی خیلیها پذیرفتند

عباس دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 23:03

عباس قاسمی هستم'
باسلام خدمت تمام دوستان'حدیثی از مولا علی'
ارزش هر انسان به اندازه چیزی است که برای او ارزشمند است و برایش تقلا میزند'

سلام من هم عرض کردم برای هیچ چیز التماس نمیکنم حتی زندگی ...اما برای هرچیزی که ارزش داشته باشد مبارزه خواهم کرد حتی نوکری ... صنمی

مربی دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 12:05

سلام.آقای قاسمی نزدیک ده سال مسول هستی بابا جون برو کنار به اندازه کافی هیئت رو دوشیدی.از اون دنیا بترس جواب این حق های که به صورت مستقیم و غیر مستقیم ضایع کردی رو چطور میخای بدی؟

سلام
حق دفاع برای آقای قاسمی محفوظ است ولی به نظر من اقای قاسمی باپافشاری برکاندیداتتوری خود عملا به کونگ فو ضربات غیر قابل جبرانی را وارد کردند که باید در پیشگاه خدا وهمچنین جامعه ورزش پاسخگو باشند انشاالله که همه ما به راه راست هدایت شویم وتا دیر نشده به خادمان کونگ فو دربرون رفت از این چالش کمک کنیم چون اگر ما این کار را نکنیم دیگران برای کونگ فو تصمیم خواهند گرفت واین به صلاح کونگ فو وهیچ کس دیگری نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد